Народно събрание на Република България - Начало
Народно събрание
на Република България
Архив Народно събрание

Комисия за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика
31/01/2018
    Решение за приемане на процедурни правила за условията и реда за предлагане на кандидати, представяне и публично оповестяване на документите, изслушване на кандидатите и за избор на председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
    ПРОТОКОЛ
    № 15

    На 31 януари 2018 г., сряда, се проведе редовно заседание на Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика при следния

    ДНЕВЕН РЕД:

    1. Решение за приемане на процедурни правила за условията и реда за предлагане на кандидати, представяне и публично оповестяване на документите, изслушване на кандидатите и за избор на председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
    2. Разни.

    Списък на присъствалите народни представители – членове на Комисията, и гости се прилага към протокола.
    Заседанието беше открито в 16,00 ч. и ръководено от председателя на Комисията господин Борис Ячев.

    * * *

    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Добър ден, колеги! Откривам днешното заседание на Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика.
    Колеги, за днес имаме две точки, които са:
    1. Приемане на процедурни правила за условията и реда за предлагане на кандидати, представяне и публично оповестяване на документите, изслушване на кандидатите и за избор на председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
    2. Разни.
    Имате ли други предложения за дневния ред?
    Ако нямате, може да гласуваме.
    За – 8, против – няма, въздържал се – 1.
    Колеги, знаете, че съгласно приетия Закон за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество върху нашата комисия се пада отговорността за приемане на процедурните правила и документите, които трябва да попълват кандидатите за председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Предстои процедура по оформяне на тези документи, публично изслушване, което ще бъде проведено на специално открито заседание на Комисията и съответно предлагане на Проект на решение за избор на председател на новия орган – Комисия за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество.
    В тази връзка на електронната поща Ви беше изпратен Проект за решение за приемане на процедурните правила, който е необходимо да обсъдим днес. Ако одобрим този Проект за решение, утре ще бъде предоставен на ръководството на Народното събрание и съответно включен като извънредна точка в дневния ред за петък. Поне такова уверение имаме от председателя на събранието госпожа Цвета Караянчева.
    Знаете, че по закон в рамките на един месец от публикуването на Закон за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество е необходимо да бъде избран председател на новия корупционен орган, след което следва процедура по предлагане от негова страна и избор на членове на ръководството. Експертите ни работиха заедно с експертите от Комисията по правни въпроси, за което им благодаря, а на базата на Закона на чл. 9 и чл. 10, в който много ясно са разписани правилата, по които се провежда процедурата и документите, те изработиха този Проект за решение.
    Вие сте го чели, но ако искате, аз ще го прочета и каквито бележки имате по него – заедно с приложението и декларациите, да ги обсъдим.
    Процедурните правила са следните:
    „Раздел І. Предлагане на кандидати и представяне на документите на кандидатите за председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
    1. Предложенията за кандидати за председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество се правят от народни представители. Предложенията се внасят в писмена форма чрез деловодството на Народното събрание до Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика в 14 дневен срок от приемането на тези правила от Народното събрание. Считаме, че 14-дневния срок е добър, защото има по-голям толеранс, за да могат народните представители и парламентарните групи да огледат и преценят ще имат ли свои кандидатури и кои ще бъдат те.
    2. Предложенията съдържат писмени мотиви, в които се обосновават високите професионални и нравствени качества на кандидатите. Към предложенията се прилагат следните документи:
    - писмено съгласие на кандидата да бъде предложен за длъжността по образец;
    - писмено съгласие на кандидата по чл. 27, ал. 2 от Закона за достъп и разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия по образец;
    - подробна професионална автобиография;
    - копие от документи за завършено висше юридическо образование, както и удостоверение за юридическа правоспособност;
    - свидетелство за съдимост;
    - документи, удостоверяващи, че кандидатът отговаря на изискванията за стаж съгласно чл. 8, ал. 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
    3. В 7-дневен срок от публикуването на кандидатурите всеки кандидат представя на Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика, нашата Комисия, следните документи:
    - писмена концепция за работата си като председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество на хартиен и електронен носител;
    - декларация за несъвместимост по образец – приложение № 3 към решението, утвърден от органа по избора;
    - декларация за имущество и интереси по образец, утвърден от Комисията.
    Това е една доста обемна декларация от около 12 страници.
    Раздел II. Публично оповестяване на документите.
    1. Предложенията заедно с документите по раздел I се публикуват в срок до два работни дни от получаването им на интернет страницата на Народното събрание. Публикуват се и името, и мотивите на народния представител, издигнал съответната кандидатура.
    2. Публикуването на предложенията и документите се извършва в съответствие със Закона за защита на личните данни и Закона за защита на класифицираната информация.
    3. Юридически лица с нестопанска цел, регистрирани за осъществяване на общественополезна дейност, висши училища и научни организации могат да представят на Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика становища за кандидата, включващи и въпроси, които да му бъдат поставяни.
    Становищата и въпросите се изпращат по пощата на адрес – даден е адресът на нашата Комисия, и не по-късно от седем дни преди изслушването на кандидатите. Анонимни становища и сигнали не се разглеждат.
    4. Становищата и въпросите се публикуват в срок до три дни след получаването им на интернет страницата на Народното събрание при спазване изискванията на Закона за защита на личните данни.
    Раздел III. Извършване на предварителна проверка по Закона за достъп и разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия.
    1. Кандидатите се проверяват за принадлежност към органите по чл. 1 от Закона за достъп и разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия. Искането за извършване на предварителна проверка по чл. 27, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп и разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия се прави от председателя на Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика.
    2. Резултатите от проверката се публикуват на интернет страницата на Народното събрание.
    Раздел IV. Проверка за допускане на кандидатите до изслушване.
    1. Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика на отделно заседание, предхождащо изслушването, проверява дали са представени всички необходими документи, и дали предложените кандидати отговарят на изискванията за заемане на длъжността председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
    2. Когато Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика установи, че кандидатът не е представил всички необходими документи, тя го уведомява, че може да ги представи в срок от 5 дни от уведомяването.
    3. До изслушване не се допускат кандидати, които не са представили документите по Раздел I, тоест, някои от документите, които разгледахме, или не отговарят на изискванията по чл. 8, ал. 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
    4. След извършване на проверката Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика изготвя списък на кандидатите за председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, които са допуснати до изслушване. Списъкът се изготвя по азбучен ред на собствените имена на кандидатите за председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество и се публикува на интернет страницата на Народното събрание.
    Раздел V. Изслушване на допуснатите кандидати за председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
    1. Изслушването се провежда на открито заседание на Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика, което се излъчва в реално време чрез интернет страницата на Народното събрание.
    2. Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика изслушва само допуснатите кандидати по поредността им в списъка.
    3. Вносителят на предложението представя кандидата в изложение до 2 минути.
    4. На кандидата се дава възможност да допълни данни от професионалната си биография и да представи концепцията си за работа като председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество в изложение до 15 минути за всеки кандидат.
    5. Народните представители могат да задават въпроси към кандидата, включително и такива от становищата, постъпили от юридически лица с нестопанска цел, регистрирани за осъществяване на общественополезна дейност, висши училища и научни организации. Времето за изложение на въпросите е до 2 минути.
    6. На всеки кандидат се предоставя право на отговор след задаването на въпрос към него. Времето за отговор на всеки въпрос е до 2 минути.
    7. От изслушването се изготвя пълен стенографски протокол, който се публикува на интернет страницата на Народното събрание.
    8. Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика внася в Народното събрание подробен и мотивиран доклад от изслушването, към който се прилага списък на кандидатите участвали в изслушването, подреден по азбучен ред на собствените им имена. Към доклада се прилагат и проекти на решение за избор на председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
    Раздел VI. Избор на председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
    1. Заседанието на Народното събрание се излъчва в реално време чрез интернет страницата на Народното събрание. С решение на Народното събрание на заседанието може да присъстват допуснатите кандидати.
    2. Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика представя доклад за проведеното изслушване.
    3. Кандидатите се представят от вносител на предложението по поредността им, определена в списъка на кандидатите за председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, изготвен по азбучен ред на собствените имена, в изложение до 2 минути.
    4. Провеждат се разисквания по представените кандидатури по реда на Правилника за организацията и дейността на Народното събрание.
    5. Гласуването се извършва поотделно за всеки кандидат по поредността, определена в списъка на кандидатите.
    6. За избран се смята кандидатът, получил повече от половината от гласовете на присъстващите народни представители. Ако няколко кандидати са получи повече от половината от гласовете на присъстващите народни представители, избран е кандидатът, получил най-много гласове „за“.
    7. Когато никой от кандидатите не получи необходимите гласове се провежда повторно гласуване, в което участват двамата кандидати, получили най-много гласове „за“.
    8. Ако и при повторното гласуване никой от кандидатите не получи необходимите гласове, Народното събрание приема решение за откриване на нова процедура за избор.“
    Това са колеги, процедурите, а отдолу са приложенията за декларациите, процедурните правила, които предлагам на Вашето внимание.
    Някакви мнения, предложения?
    Имайте предвид, че нямаме много възможности за творчество в тези процедурни правила, тъй като те следват много стриктно, и пак казвам, чл. 9 и чл. 10 от приетия Закон за противодействие на корупцията и отнемане незаконно придобито имущество, така че юристите са се постарали максимално да отговорят на изискванията на Закона.
    Това означава, че месец февруари нашата Комисия ще проведе мисля поне още две или три заседания, които да се занимават относно с тази процедура – събиране на документи, одобряване на кандидатите по документи, решения за допускане или недопускане на съответните кандидати, а и самата процедура по изслушването, което предстои.
    Моля, да заповядайте, госпожо Сидорова.
    КРИСТИНА СИДОРОВА: Уважаеми господин Председател, уважаеми колеги! Имам няколко въпроса.
    Първият е свързан с Раздел IV, т. 3: „до изслушване не се допускат кандидати, които не са представили документи по Раздел първи или не отговарят на изискването по чл. 8, ал. 2 от Закона“. В чл. 8, ал. 2 се казва, че „кандидатите трябва да имат висше юридическо образование, десет години юридически стаж и високи нравствени качества“. Аз Ви питам как удостоверява третото и дали няма да има субективизъм?
    Следващото ми е свързано с Раздел пети, точка пет…
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Тоест, имате предвид високите нравствени качества?
    КРИСТИНА СИДОРОВА: Да. Раздел пет, т. 5 и тук трябва да уточним дали народните представители са членове на Комисията, защото ще има народни представители, които представят кандидатите и да се знае кой има право да задава въпросите.
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Раздел пет ли беше?
    КРИСТИНА СИДОРОВА: Да, Раздел пет, т. 5.
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Членове на Комисията, да правилно е.
    КРИСТИНА СИДОРОВА: Защото да не стане тълкуване и всъщност да стане една говорилня.
    Последният Раздел шест, т. 6: „за избран се смята кандидатът, получил повече от половината гласове на присъстващите“. Как да го разбираме това – регистриралите се народни представители, или участващите в гласуването?
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Участващите в гласуването е.
    По отношение на начините как са – трудно мога да дам...
    КРИСТИНА СИДОРОВА: Притеснява ме това да не стане един субективизъм.
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Всъщност така го приехме в Закона, цитирали сме го дословно.
    КРИСТИНА СИДОРОВА: Да, аз точно заради това …
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Аз съм сигурен, че евентуално в петък, ако се разберем, ще стане готов за залата.
    КРИСТИНА СИДОРОВА: Важното е да бъде изчистено и да няма как документите на някой кандидат да не бъдат приети само заради …
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Да не би да бъде отхвърлен заради нравствените му качества. (Смях и реплики.)
    Със сигурност е възможно и Вие знаете, че в рамките на този и на предишния мандат бяха проведени няколко избора на колективни органи, при които обществени организации, неправителствени организации и така нататък, изпращаха сигнали във връзка със съмнения за нерегламентирана дейност, или други съмнения към някои кандидати.
    Аз съм участвал в работата на Комисията, така че е възможно да се появят и такива материали.
    Заповядайте, господин Недялков.
    МИЛКО НЕДЯЛКОВ: Извинете, но при мен се поражда малко двусмислие, уважаеми господин Председател, уважаеми колеги – писменото съгласие да бъде предложено, писменото съгласие да бъде проверено. Нали сега е модерно към службите и не може да го махнем.
    Не е ли по-добре те да бъдат подадени в 7-дневен срок, след като постъпи предложението за кандидата в нашата Комисия? Защо казвам това? Защото всичките други неща – свидетелството за съдимост, професионалната автобиография, са неща, които народният представител предлага и кандидата може да уточни с него. А тук вече, попадайки в Комисията, мърдане няма. Той попълва писменото си съгласие да бъде проверен предварително и по Закона за съпричастност със службите. Затова е по-нормално тези неща, които ние приемаме с Решението на Народното събрание, като необходими атрибути, да бъдат последващо попълнени от кандидата.
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Последващо попълнени – какво имате предвид?
    МИЛКО НЕДЯЛКОВ: След като бъде предложен.
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: А, след като бъде предложен.
    МИЛКО НЕДЯЛКОВ: Иначе става, че този народен представител, който го предлагат, първо ще вземе документите, ще му занесе това съгласие да го попълни…
    КРИСТИНА СИДОРОВА: Той трябва да получи съгласието му, че иска да го предложи, нали? Аз мога да те предложа, а пък ти да не знаеш? Тоест, да ти взема всички документи и ти да не разбереш.
    МИЛКО НЕДЯЛКОВ: Той има свидетелство за съдимост, удостоверяващо това. Концепцията и декларацията по съвместимост за образец също се подават после – след като се пристъпи към т. 3. Що се отнася до…
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Дотук госпожа Сидорова е права – че все пак трябва да е наясно този, който предлага, че предложеният е съгласен.
    КРИСТИНА СИДОРОВА: Може би наистина това за държавната сигурност трябва да следи предложението. (Реплики.)
    МИЛКО НЕДЯЛКОВ:Така. Бих искал да кажа за Раздел IV, т. 4 – ако може Комисията да добави нещо, което от гледна точка на яснотата е по-добре. След извършване на проверката Комисията за борба с корупцията, нашата Комисия, със свое решение изготвя списък на кандидатите за председател. Значи, трябва да имаме акт, с който да изготвим този списък на кандидатите. Някой може да каже, че документите са му в ред, а ние да сме счели, че документите му не са в ред. Така ли е, господин адвокат? (Реплика: „да.“)
    Тук съм съгласен с г-жа Сидорова, че народните представители – членове на Комисията, също да... Има и сериозни забележки около тази последната декларация. Явно е, че тя е правена много бързо и за нея е взет образецът за годишна декларация на хората, заемащи висши публични длъжности, а не е взета предвид встъпителната декларация.
    Тук разликата е съществена и нека още един път да я обясните. Не е нужно този, който кандидатства, да става председател на Комисията и да го питаме за доходите му през последната година, защото той още няма да ги е подал и няма да си е подал декларацията. Разбирате ли? Има такива неща тук – пътувал извън страната, обучение ли е правил. Какво ни интересува нас за един председател, за да участва той в това нещо?
    Нека още един път да се види, но аз я прегледах, особено в Раздел пети на декларацията – доходи, извън тази по заеманата длъжност. Тоест, като заеме длъжността той ще си подаде тази декларация – ако е имал доходи от наем, ако е имал доходи от друга дейност и така нататък. Сега ние гледаме да го изберем бързо, а той няма да може да е подал декларацията си.
    Тук е написано: декларирам и след заглавието е образецът, и после е ежегодно. Ежегодно се подава после, а и народните представители сме така: първо, подаваме встъпителна, всяка година подаваме ежегодна, а когато се прекрати мандата на Народното събрание, ние подаваме заключителна декларация. Нека да спазим това нещо и то не се изисква от Закона, който е приет.
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Само да кажа, че тук имаше колебание дали да не се изброят, да се представят с декларативен характер, тоест, какво трябва да се даде, без да бъде под формата на тази подробна декларация. Нека да стане дебатът в залата и да се предложат и други варианти.
    С това разполагаме към момента като декларация и повече от естествено беше, че така или иначе КОНПИ като приемник ще работи по този закон. Доста е подробна.
    МИЛКО НЕДЯЛКОВ: Да, вижте, извинявайте, че взимам отново думата, господин Председател.
    Значи цялата работа е, че един път са го питали дали има дялове в дружества с ограничена отговорност – това е Раздел IV, т. 3 – прехвърлянето на дяловете, а в последната седма част отново го питаме в точка 2.1 – „имате ли участие в следните търговски дружества?“. Това е смесицата от две декларации.
    Аз мога да Ви кажа от кои две деклараци, като се е копирало, се е стигнало до тук. Едната е по конфликт на интереси, а другата е тази за Сметната палата, и затова е станало така. Затова е станало така, но…
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Молбата Ви е да се ревизира тази декларация.
    МИЛКО НЕДЯЛКОВ: Нека да се ревизира. Тя е ежегодната.
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Добре.
    Заповядайте, господин Нецов.
    СЛАВИ НЕЦОВ: Уважаеми господин Председател, уважаеми колеги! Аз искам да Ви попитам: как става точно изборът?
    „За избран се смята кандидатът, получил повече от половината гласове на присъстващите народни представители.“ Така ли да го разбирам?
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Не. В пленарната зала. Ние няма как да го изберем. Ние предлагаме с решение, както тук колегите вярно отбелязаха, предлагаме на Народното събрание те да бъдат избрани.
    СЛАВИ НЕЦОВ: Да, добре.
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Заповядайте, господин Найденов.
    СИМЕОН НАЙДЕНОВ: Уважаеми господин Председател, аз ще взема отношение по нравствените и професионалните качества на кандидатите, тъй като участвах в тази Комисия – по избора на кандидати за Висшия съдебен съвет.
    Смятам, че тук ще бъде нещо подобно, тъй като избираните хора ще бъдат юристи, както бяха и там. Значи, какво се изисква?


    За всеки един кандидат ще се изискат редица допълнителни неща и трябва да се изиска дали са наказвани, дали срещу тях няма към момента висящи дисциплинарни наказания. Свидетелство за съдимост – е ясно. Категорично ясно е, че кандидатът не трябва да бъде осъждан никога. Но такива въпроси ще възникнат и в Правната комисия, когато се обсъждаха тези въпроси, имаше кандидати, които са действащи юристи, които бяха с дисциплинарно наказание.
    Тук също може да се повтори това нещо и трябва внимателно да се види. Може би ще се изиска и характеристика, справка от ръководителя по наистина свободна професия, защото предполагам, че всички кандидати ще са работещи юристи – дали прокурори, или съдии, или адвокати, или други, но те ще са работещи. Тоест, може да се изиска тези справки да бъдат извършени, които справки, според закона, ще послужат за по-правилната ориентация на нас, на членовете на тази Комисия.
    Според мен е малко относително. Това не значи, че един разведен човек не е нравствено запазен, а просто той може да бъде много нравствено запазен – това е в кръга на шегата.
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Примерно, три пъти да е нравствено запазен, в кръга на шегата. (Шум и реплики.)
    СИМЕОН НАЙДЕНОВ: Да. Аз считам, че има достатъчно данни за лицата и те са длъжни да представят тези доказателства. Тоест, този, който по-скоро ги предлага, той трябва да докаже, че лицата не са наказани или няма срещу тях в момента наказателни, а по-скоро дисциплинарни производства. Защо не и наказателни? Благодаря Ви.
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: И аз благодаря.
    Въпросът е, че в хода на събирането на документите и в хода на дебата най-вероятно ще има изслушване и вероятно ще излязат подобни справки за професионални наказания, за служебни и така нататък. Може би това донякъде отговаря на въпроса на заместник-председателката госпожа Сидорова – по отношение на нравствените качества.
    КРИСТИНА СИДОРОВА: Смятам, че понятието е много общо. Излиза, че може да се тълкува по много начини.
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Добре, колеги. Аз си записах всичките бележки, които тук направихте. Имате ли други?
    Ако нямате други предложения, предлагам Ви да приемем с направените бележки така предложените Правила, които да предложим като Проект за решение в залата на Народното събрание и с това, което господин Недялков изказа като резерви към декларацията за имущество и интереси. Нали така? Смятам до петък да се огледа още веднъж от юристите, от експертите и съответно с дебата в залата да усъвършенстваме тази декларация.
    Колеги, предлагам Ви решението на Комисията:
    „На свое заседание Комисията за борба с корупцията, конфликт на интереси и парламентарна етика

    РЕШИ:
    Приема Процедурни правила за условията и реда за предлагане на кандидати, представени с публично оповестяване на документите, за изслушване на кандидатите и за избор на председател на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.“
    Който е „за“, колеги, моля да гласува.
    За – 7, против – няма, въздържали се – 2.
    Благодаря Ви.
    Това е по точка първа.

    По точка втора „Разни“, колеги, имате ли предложения?
    Само да Ви кажа, че веднага след приемането на тези правила, когато станат решение на Народното събрание, е възможно, за да спазим сроковете, записани в Правилата, да проведем и извънредни заседания на Комисията. Искам само да Ви попитам: ако се налага, какъв ден извън четвъртък, Вие е удобен?
    Знам, че повечето сте на комисии, но след 16,00 ч. – 16,30 ч., да речем, удобно ли е да се съвместим с друга Комисия? (Реплики.)
    Ако в четвъртък попада в нормалния график, от 16,00 ч. Ако се наложи да бъде примерно в сряда, ще гледаме да го съобразим дали да не е от 16,30 ч. Аз ще гледам в четвъртък така да бъде и вече ще съобразим с Вас заседанието за публичното изслушване. Зависи колко са кандидатите, но може да бъде и един час, може да бъде и три часа, така че ще гледаме да го направим в спокоен ден.
    МИЛКО НЕДЯЛКОВ: За публичното изслушване трябва да осигурим зала.
    ПРЕДС. БОРИС ЯЧЕВ: Ще има интерес. Най-вероятно ще го направим в зала „Изток“ или зала „Запад“ в другата сграда на Народното събрание, а може и долу в залата, където Комисията по екология провежда заседанията си. Тя също не е лоша зала.
    Ако няма друго по точка „Разни“, закривам заседанието.
    Благодаря Ви.
    (Закрито в 16, 37 ч.)


    ПРЕДСЕДАТЕЛ:
    Борис Ячев




    Стенограф:
    Мария Петрова
    Форма за търсене
    Ключова дума