Народно събрание на Република България - Начало
Народно събрание
на Република България
Парламентарни комисии
Комисия по бюджет и финанси
Комисия по бюджет и финанси
01/12/2006
    П Р О Т О К О Л
    № 36

    ЧЕТИРИДЕСЕТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ
    Комисия по бюджет и финанси


    П Р О Т О К О Л
    № 36

    На 1 декември 2006 г., петък, се проведе извънредно заседание на Комисията по бюджет и финанси.
    Заседанието се проведе при следния

    ДНЕВЕН РЕД:

    1. Законопроект за държавния бюджет на Република България за 2007 г., № 602-01-93, внесен от Министерския съвет на 31.10.2006 г. – второ гласуване, продължение.

    Списъкът на присъствалите народни представители и списъкът на гостите се прилагат към протокола.
    Заседанието беше открито в 14,15 часа и ръководено от г-н Петър Димитров – председател на комисията.

    * * *

    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Уважаеми колеги, имаме кворум, откривам заседанието на комисията.
    Дневният ред включва единствена точка – Обсъждане на Законопроекта за държавния бюджет на Република България за 2007 г.
    Продължаваме с Преходни и заключителни разпоредби.
    По § 1, 2, 3, 4 и 5 няма предложения от народни представители.
    Както се разбрахме на миналото заседание, няма да гласуваме текстовете на законопроекта, ще гласуваме само предложенията на народните представители.
    По § 6 има предложение на народните представители Иван Косов, Веселин Методиев, Нено Димов и Асен Агов.
    Има ли съображения? – Не виждам.
    Който го подкрепя, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    Следващото предложение е по § 12 от народните представители Хасан Адемов, Христина Христова и Петър Мръцков. Работната група е подкрепила това предложение.
    Има ли желаещи да вземат отношение? – Няма.
    Който е за, моля да гласува.
    За – 14, против – няма, въздържали се – няма.
    Предложението е прието.
    По същия параграф има предложение от народните представители Маргарита Панева, Петър Мръцков, Олег Попов, Ива Станкова, Иван Славов и Петър Симеонов. Работната група не е подкрепила предложението.
    Има ли желаещи да вземат отношение?
    Който е за, моля да гласува.
    За – 3.
    Предложението не се приема.
    НАДЯ АНТОНОВА: Бих искала да чуем съображенията на Работната група защо не подкрепя предложението на колегите.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Заповядайте, господин Ананиев.
    ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР КИРИЛ АНАНИЕВ: Уважаеми господин председател, уважаеми дами и господа народни представители! Знаете, че всеки един бюджет, когато се представя пред вас от правителството, е свързан с осъществяването на определена политика, която е залегнала в решенията на коалиционните партньори. Такова предложение не беше разглеждано. И на второ място, от фискална гледна точка, ние сме Министерството на финансите и трябва да обясним, че ресурсът, който трябва да се осигури, е значителен.
    ДОБРОМИР ГУЩЕРОВ: Колко?
    ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР КИРИЛ АНАНИЕВ: Според нас около 30-35 млн. лв.
    ДОБРОМИР ГУЩЕРОВ: Колко деца са?
    ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР КИРИЛ АНАНИЕВ: Това са двата основни мотива, поради които ние предлагаме да не се приема направеното предложение.
    НАДЯ АНТОНОВА: Какъв ще бъде фискалният ефект, ако се приеме предложението на колегите?
    ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР КИРИЛ АНАНИЕВ: Това е добавка, която не се дава еднократно само за раждане, а се плаща до 18 години.
    ДОБРОМИР ГУЩЕРОВ: Колко са децата?
    ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР ЛЮБОМИР ДАЦОВ: Ако не се лъжа, 1 млн. и 300 хил. – 1 млн. и 400 хил. са децата, които имат право. Ако средната сметка е по два лева на месец, може веднага да се сметне.
    ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР КИРИЛ АНАНИЕВ: Не е 2 лв. за второ дете е 5 лв.
    НАДЯ АНТОНОВА: След като няма яснота какъв е фискалният ефект от това предложение, аз не разбирам с какви мотиви е отхвърлено, като изключим коалиционното споразумение. Питам ви как ще се отрази това на разходната част на бюджета, ако се приеме предложението. И намирам колебание в представителите на Министерството на финансите.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Въпросът се дебатира и миналата година. Има дискриминация в тази схема на даване на пари. Многодетните семейства се оказват ощетени. Гарантирам ви, че ще влезем в конфронтация, която може да стигне до Конституционния съд.
    НАДЯ АНТОНОВА: Господин председател, просто питам Министерството на финансите как ще се отрази това върху разходната част на бюджета? Имам предвид предложението на колегите Панева и Мръцков.
    Това е моят въпрос към заместник-финансовите министри.
    ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР КИРИЛ АНАНИЕВ: В момента нямаме справката. Ще се опитаме да вземем цифрите от министерството. Но, ако приемем, че децата са 1 млн. и 600 хил. по 5 лв. на дете се получават 9 млн. лв. на месец. И ако ги умножим по 12 месеца, би трябвало да бъдат около 100 млн. лв. Това са всички деца. Скокът е за второ дете. Ще се опитаме да вземем бройката и ще ви кажа.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Ще гласуваме ли отново това предложение или да смятаме, че го отхвърляме?
    ДОБРОМИР ГУЩЕРОВ: Да го отложим.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Колеги, аз ви връщам към основния въпрос – схемата за отпускане на парите. И тя никак не е проста. С тази схема заявяваме, че подкрепяме семействата с две деца и не подкрепяме семействата с три и повече деца. Това е дискриминация.
    МАРИЯ КАПОН: И сега е така.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Не, сега колкото са повече децата, толкова повече са парите и в един момент спират. Но няма обратна регресия. А тук вкарваме обратна регресия, която има наказателен характер.
    Заповядайте, господин Кузов.
    ВЛАДИМИР КУЗОВ: Размерът за първото дете си остава непроменен. Тук действително се работи единствено и само за второто дете. Но положителният прираст, доколкото ми е известно, е от три деца нагоре. В такъв случай нека на една нова Работна група да се изработи механизъм.
    НИНА ЧИЛОВА: Господин председател, въпросът не е само от фискална гледна точка. Въпросът има и философия, която вие поставихте. Тогава защо да връщаме темата? Въпросът е принципен – не колко ще струва това нещо на държавата, а дали няма да създадем неравнопоставеност и дискриминация? Това е коментирано миналата година и аз имам много добър спомен за това.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Без да изместваме центъра на взимане на решение, ще кажа, че това беше обект на Политически съвет преди една година, беше отхвърлена такава философия.
    НИНА ЧИЛОВА: Точно с тези аргументи. Спомням си много добре.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Ако обсъждаме само да се увеличат детските, това е друг въпрос. Но, ако ще вкарваме такава регресивна скала, той се превръща в чисто политически и ще ни създаде проблеми, които няма да свършат до 22 декември. Така че и аз не виждам основание да отлагаме разглеждането на въпроса.
    НИНА ЧИЛОВА: Аз също правя предложение да не го отлагаме, защото, ако въпросът е за увеличаване на детските, това е друг въпрос. Каквато и справка да направят от Министерството на финансите, на нас няма да ни е необходима. Тук имаме поставен по друг начин въпрос.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Нека да гласуваме още веднъж.
    Който подкрепя предложението, моля да гласува.
    За – 1.
    Предложението не се приема.
    Следва предложение от Мария Капон и група народни представители по § 15, което не е подкрепено от Работната група.
    Заповядайте, госпожо Капон.
    МАРИЯ КАПОН: Предложението е напълно ясно – вноската за Фонд „Пенсия” да се намали с три пункта. Ако към 31.06.2007 г. преизпълнението е над 200 млн. лв. в приходите в бюджета и 6 пункта, ако е над 400 млн. лв., защото съм убедена, че така или иначе ще има голямо преизпълнение.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Подлагам на гласуване предложението на групата народни представители.
    Който е за, моля да гласува.
    За – 2.
    Предложението не се приема.
    Следва предложение на Иван Костов и група народни представители по § 19, което не е прието от Работната група.
    Има ли желаещи да се изкажат? – Не виждам.
    Който го подкрепя, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    Следващото предложение от Иван Костов и група народни представители е по § 20.
    Има ли желаещи да се изкажат? – Не виждам.
    Който е за, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    Следващото предложение е от народния представител Стефан Софиянски по § 30, което не е подкрепено от Работната група.
    Има ли желаещи да вземат отношение? – Няма.
    Който го подкрепя, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    Следва предложение на народните представители Михаил Миков, Анелия Мингова и Йордан Цонев, което е подкрепено по принцип от Работната група.
    Има ли желаещи да вземат отношение? – Няма.
    За – 12, против – няма, въздържали се – 1.
    Предложението е прието.
    Следващото предложение е по § 37 от народния представител Стефан Софиянски, което Работната група подкрепя частично.
    Има ли нужда да го гласуваме? – Няма.
    Работната група предлага да отпадне текстът на § 37, тъй като го има на друго място.
    Подкрепяте ли предложението на Работната група за отпадане на § 37?
    За – 14, против – няма, въздържали се – няма.
    Приема се.
    Следва предложение на Венелин Узунов и група народни представители по § 45, което не е подкрепено от Работната група.
    Има ли желаещи да се изкажат? – Не виждам.
    Който го подкрепя, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    Следващото предложение е на Маргарита Панева и група народни представители по § 48, което не е подкрепено от Работната група.
    Има ли съображения? – Не виждам.
    Който го подкрепя, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    Следва предложение от народния представител Стефан Софиянски по § 49, което частично е подкрепено и предлагам да не го гласуваме.
    Работната група предлага § 49 да отпадне.
    Има ли възражения? – Не виждам.
    Приемаме това предложение.
    Следва предложение на Маргарита Панева и група народни представители по § 56, което е подкрепено от Работната група. Става въпрос за здравното обслужване в училищата и детските заведения.
    Има ли възражения? – Не виждам.
    Който е за, моля да гласува.
    За – 14, против – няма, въздържали се – няма.
    Предложението е прието.
    Следва предложение на народния представител Руденко Йорданов, което не е подкрепено от Работната група.
    Схемата, по която бяха разпродавани активи на Златни пясъци и на Слънчев бряг тук се предлага и за здравеопазването. Работната група е против.
    Има ли други становища? – Няма.
    Който го подкрепя, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    Предложение от Маргарита Панева и група народни представители по § 61, което не е подкрепено от Работната група.
    Има ли съображения? – Не виждам.
    Който го подкрепя, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    Следва предложение по § 62 от народния представител Михаил Миков.
    Работната група предлага да подкрепим по принцип предложението, тъй като в няколко текста се проявява и засяга философията, по която държавата дава пари на лечебните заведения. Идеята беше това да не става безвъзмездно, а да се увеличава делът на онзи, който дава парите. Това може да е държавата, може да е общината, но да се увеличава на онзи, който дава парите, тъй като досега се дава безвъзмездно и на практика се сменя собствеността.
    Има ли възражения? – Не виждам.
    Който е за, моля да гласува.
    За – 13, против – няма, въздържал се – 1.
    Предложението е прието.
    Следва предложение от народния представител Руденко Йорданов по § 63, което не е подкрепено от Работната група.
    Има ли съображения? – Не виждам.
    Който го подкрепя, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    Следва предложение от народния представител Михаил Миков, което е подкрепено по принцип. Подкрепихме го веднъж.
    Който е за, моля да гласува.
    За – 14, против – няма, въздържали се – няма.
    Предложението е прието.
    Предложение от народния представител Михаил Миков за създаване на нов § 63а, отново по същата тема. Описва се технологията, по която да става увеличението на капитала.
    Работната група подкрепя по принцип предложението.
    Който е за, моля да гласува.
    За – 14, против – няма, въздържали се – няма.
    Предложението е прието.
    По § 65 има предложение от народния представител Стефан Софиянски, с което предлага капиталовите разходи да се изземат от Министерството на образованието и да се предадат на общините. Работната група не подкрепя предложението.
    Има ли желаещи да вземат отношение? – Няма.
    Който го подкрепя, моля да гласува.
    За – 3.
    Предложението не се приема.
    По § 71 има предложение на народните представители Михаил Миков, Анелия Мингова и Йордан Цонев, което има редакционен характер. Работната група подкрепя предложението.
    Който е за, моля да гласува.
    За – 14, против – няма, въздържали се – няма.
    Предложението е прието.
    По § 73 има предложение на народните представители Михаил Миков, Анелия Мингова и Йордан Цонев, което е подкрепено от Работната група. Ние вече го гласувахме в частта му за 20-те процента, тук се дава един по-разширен вариант.
    Има ли желаещи да се изкажат? – Не виждам.
    Който е за, моля да гласува.
    За – 14, против – няма, въздържали се – няма.
    Предложението е прието.
    По § 75 има предложение от Иван Костов и група народни представители. Работната група не е подкрепила предложението.
    НЕНО ДИМОВ: Става дума за съкращение с 10%, съгласно § 1а, в който има средства, които могат да се намалят, защото бюджетът е доста щедър по този параграф. А щом става дума за намалявания, НДСВ трябва да ме подкрепи. ДПС също трябва да ме подкрепи. И остава БСП. Очаквам поне от двама представители да ме подкрепят. И ето го мнозинството.
    Благодаря.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Благодаря Ви.
    Който го подкрепя, моля да гласува.
    За – 2.
    Предложението не се приема.
    Следва предложение от народните представители Борислав Великов, Румен Такоров и Росен Владимиров, което не е подкрепено от Работната група - § 95 да се заличи.
    Има ли желаещи да се изкажат? – Не виждам.
    Който е за, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    Следва предложение от Маргарита Панева и група народни представители, което е за отпадане на § 98. Предложението не е подкрепено от Работната група.
    Има ли съображения? – Не виждам.
    Който е за, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    По същия параграф има предложение от народния представител Милен Велчев.
    МИЛЕН ВЕЛЧЕВ: Оттеглям го.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Няма да го гласуваме.
    Следващото предложение е на народните представители Михаил Миков, Анелия Мингова и Йордан Цонев, което е подкрепено от Работната група.
    Има ли желаещи да се изкажат? – Не виждам.
    Който е за, моля да гласува.
    За – 14, против – няма, въздържали се – няма.
    Предложението е прието.
    Следват предложения за създаване на нови параграфи.
    Предложение от народния представител Румен Такоров, което е подкрепено по принцип и има редакция от Работната група, която ще гласуваме на следващото заседание. Сега да гласуваме подкрепата на предложението по принцип.
    Който е за, моля да гласува.
    За – 12, против – няма, въздържали се – 1.
    Предложението е прието.
    Следва предложение от народните представители Ясен Попвасилев и Мартин Димитров, което не е подкрепено от Работната група.
    Има ли съображения? – Не виждам.
    Който го подкрепя, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    Следва предложение от народните представители Добромир Гущеров и Васил Калинов. Работната група не подкрепя предложението.
    ДОБРОМИР ГУЩЕРОВ: Между другото, предложението не е неразумно.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Не е неразумно, но става въпрос за опрощаване на вземания, което по Конституция няма как да стане със закон. По Конституция друг опрощава вземанията.
    Има ли съображения? – Не виждам.
    Който е за, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    Следва предложение от народния представител Стефан Софиянски, което не е подкрепено от Работната група.
    Който го подкрепя, моля да гласува.
    За – няма.
    Предложението не се приема.
    Следва предложение на народния представител Милен Велчев.
    МИЛЕН ВЕЛЧЕВ: Предложението е аналогично и искам едно уточнение от Министерството на финансите, ако са в течение. Това, което е внесено в бюджета на ДОО, ще се отнася ли за Закона за здравното осигуряване, или само за НОИ? Би трябвало да се отнася и за двете.
    Подсказват ми, че в бюджета на ДОО текстът се отнася не само до Кодекса за социално осигуряване, но и до Закона за здравното осигуряване. Ако това е така, готов съм да оттегля това предложение.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Приемаме, че оттегляте предложението.
    Следва предложение от Иван Костов и група народни представители.
    Заповядайте, господин Димов.
    НЕНО ДИМОВ: И тук става дума за съкращение, което трябваше да се извърши през текущата година. Затова искаме до 31 март 2007 г. правителството да си извърши съкращение на щатните бройки, на 10-те процента, които бяха приети още през 2006 г. и освободените средства да бъдат трансферирани към държавното обществено осигуряване.
    Втората част на предложението е да се изравни облагането на доходите на физическите лица с облагането на капитала. Тоест, предлагаме 17% плосък данък за доходите над 2400 лв. годишно или над 200 лв. месечно, доколкото това е необлагаемият минимум. По този начин ще се изравни облагането на труда и облагането на капитала. Има резерви, които са посочени в други предложения, направени от народни представители, включително и от мен, от които се намират средствата, така че бюджетът продължава да бъде балансиран. И съвсем спокойно могат да бъдат намалени данъците на физическите лица на 17% плосък данък.
    Благодаря.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Признавам си, че и моята душа на данъкоплатец ви подкрепя, но...
    Който подкрепя това предложение, моля да гласува.
    За – 5.
    Предложението не се приема.
    Следват две промени, предложени от Работната група. За да им намерим системното място, трябва да сме ги подкрепили, за да ги подредим като номерация. Затова трябва да ги гласуваме.
    Първо, поехме ангажимент във връзка със 7-процентната ставка за ДДС в туризма. Трябваше заветната дума „настаняване” да я разшифроваме в Закона за бюджета. Сега се дава тази разшифровка. Министерството на финансите подкрепи този текст, така че вече сме единни във виждането за това що е настаняване. Виждате, че основни туристически услуги са вкарани тук, това, което се продава в пакет.
    И второто предложение е във връзка със закриването на ДДС сметките. Появяват се проблеми в банковата система и тяхната молба е да включим този текст, за да може там, където сметките са на нула, да ги закрият. Там, където са запорирани, да могат да реагират по съответния начин. Така че неща, които са по-скоро за наредба, но понеже ще действат еднократно, затова молбата е да ги включим в Закона за бюджета и заедно с изтичането на годината да отпаднат и тези текстове.
    Има ли желаещи да вземат отношение? – Няма.
    Който подкрепя тези текстове, моля да гласува.
    За – 13, против – няма, въздържали се – 1.
    Предложението е прието.
    С това приключихме с Преходните и заключителни разпоредби.
    Заповядайте, господин Велчев.
    МИЛЕН ВЕЛЧЕВ: Колеги, тъй като вчера решихме, че системното място на една поправка, намаляваща процента за прослужено време на съдебната власт, не й е мястото в Закона за бюджета, разбирам, че колегите от Министерството на финансите предлагат промяна със допълнителна разпоредба в Закона за съдебната власт. Затова предлагам някой да каже какво точно се предлага.
    ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР КИРИЛ АНАНИЕВ: Там, където има направени изключения по отношение на годините прослужено време, винаги е специфичният закон за съответната система. По този начин е решен и въпросът за Министерството на отбраната и Министерството на вътрешните работи. Смятаме, че ако има воля да се намалят от 2 на 1% годините прослужено време, това трябва да стане в Закона за съдебната власт. И затова казваме, че това е възможният вариант да се реши поставения вчера проблем.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Вчера възникна въпросът защо само по отношение на една система. И аз не съм сигурен, дали не трябва да се направят консултации между парламентарните групи преди да се вземе такова решение.
    МИЛЕН ВЕЛЧЕВ: По същия начин стои въпросът защо да съществува само за три системи това нещо, а за другите да не съществува.
    ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР КИРИЛ АНАНИЕВ: За държавните служители в момента се съгласува наредба, тъй като, съгласно Кодекса на труда, правителството определя процента на прослуженото време. В момента се съгласува и се предвижда да бъде 1% размерът на годините прослужено време.
    МИЛЕН ВЕЛЧЕВ: Допълнителен аргумент по отношение на другите системи е, че е възможно това да стане с наредба на правителството. Ако наредба на правителството засегна процента на съдебната власт, ще възникнат въпроси доколко е независима тя.
    Затова е редно сега да подходим спрямо една система дискриминационно, с ясното съзнание, че по същия начин ще се реши въпросът и в другите системи, но чрез Министерския съвет.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Постъпило е предложение и трябва да го гласуваме.
    Предложението е ясно, подлагам го на гласуване.
    Който подкрепя намаляването на процента за прослужена година на Съдебната власт чрез препратка към Закона за съдебната власт от 2% на 1%, моля да гласува.
    За – 14, против – 1, въздържали се – 1.
    Предложението е прието.
    Заповядайте, господин Ананиев.
    ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР КИРИЛ АНАНИЕВ: Благодаря Ви, господин председател.
    За да бъда коректен към зададения ни въпрос по отношение на месечните детски добавки, цифрата, която ни съобщиха нашите експерти от министерството за деца, които са втори, е 322 262 деца. По 5 лева на месец за 12 месеца – цифрата е около 20 млн. лв. Вие го гласувахте, но искахте от нас информация.
    И бих предложил един текст, който няма да гласувате сега, но бих ви помолил да го имате предвид за следващия път. Предлагаме да се създаде един отделен параграф, в който да бъде записано:
    „Увеличението на минималната работна заплата от 2007 г. се осигурява в рамките на средната работна заплата и годишни средства за работна заплата на съответните бюджетни организации за 2007 г.”
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Става въпрос за около 5 млн. лв. за всички системи.
    Колеги, подлагам на гласуване и това предложение.
    Който го подкрепя, моля да гласува.
    За – 15, против – няма, въздържал се – 1.
    Предложението е прието.
    Заповядайте, господин Кънев.
    ПЕТЪР КЪНЕВ: Имам въпрос към Министерството на финансите.
    Миналата година по мое предложение обсъждахме, че администрирането на данък такса смет и данък сграда, когато е под два лева – разпечатка, плик, изпращане и всичко друго е по-скъпо от това, което получава държавата. И аз предложих всичко, което е под 2 лв. да отпадне. Ви причислихте, че това е на 1400 лв. балансова стойност и го приехме. Тази година обаче вдигнахме с 20% оценката. Късно ли е и в кой закон трябва да променим това? Говорихме за около 600 хил. семейства, за които парите, които плащат, са по-малко от изплащането към държавата.
    ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР КИРИЛ АНАНИЕВ: В Закона за местните данъци и такси.
    ПРЕДС. ПЕТЪР ДИМИТРОВ: Господин Кънев, срокът за предложения за местните данъци и такси е до понеделник, 18,00 часа.
    Колеги, налага се да направим извънредно заседание във вторник. Предложението е заседанието да бъде от 14 часа. Допълнително ще ви уведомим за залата.
    Закривам заседанието на комисията.


    (Закрито в 15,00 часа)


    ПРЕДСЕДАТЕЛ:

    Петър ДИМИТРОВ


    Стенограф:
    Н. Иванова








    Форма за търсене
    Ключова дума