Народно събрание на Република България - Начало
Народно събрание
на Република България
Парламентарни комисии
Комисия по транспорт, информационни технологии и съобщения
Комисия по транспорт, информационни технологии и съобщения
20/11/2015
    1. Представяне, обсъждане и гласуване на законопроект за изменение на Закона за автомобилните превози, № 554-01-178, внесен от н. п. Иван Вълков и група народни представители на 19.11.2015 г. – за първо гласуване.
    2. Разни.
    ЧЕТИРИДЕСЕТ И ТРЕТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ
    КОМИСИЯ ПО ТРАНСПОРТ, ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ И СЪОБЩЕНИЯ


    П Р О Т О К О Л

    На 20 ноември 2015 година от 10.30 часа в Запад в сградата на пл. „Народно събрание” се проведе извънредно заседание на Комисията по транспорт, информационни технологии и съобщения, при следния
    ДНЕВЕН РЕД:
    1. Представяне, обсъждане и гласуване на законопроект за изменение на Закона за автомобилните превози, № 554-01-178, внесен от н. п. Иван Вълков и група народни представители на 19.11.2015 г. – за първо гласуване.
    2. Разни.

    Заседанието беше открито и ръководено от председателят на комисията Гроздан Караджов.
    Списъкът на присъствалите народни представители ще бъде приложен към протокола.

    ***
    Председател Гроздан Караджов: Уважаеми дами и господа народни представители. Уважаеми господин заместник-министър. Уважаеми гости.
    Провеждаме извънредно заседание на Комисията по транспорт, информационни технологии и съобщенията със следният обявен предварително дневен ред:
    Точка първа – Представяне, обсъждане и гласуване на Законопроект за изменение на Закона за автомобилните превози, № 554-01-178, внесен от народния представител Иван Вълков и група народни представители на 19.11.2015 година, за първо гласуване.
    Втора точка – Разни.
    Има ли други процедурни предложения по дневния ред? Няма. Моля, който е съгласен с така прочетения дневен ред да гласува.
    За- 8, единодушно.
    Забравих да кажа, че имаме кворум за провеждане на заседанието, а и очаквам още колеги да дойдат всеки момент.
    По точка първа от дневния ред преминаваме, като представители на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията са Антон Гинев, зам. министър и Цветелин Цветанов, Изпълнителен директор на Изпълнителна Агенция „Автомобилна администрация“.
    Бих искал в самото начало да дам думата на вносителите да дадат своите виждания, своите мотиви за така внесения законопроект. Господин Вълков, заповядайте.

    Иван Вълков: Благодаря Ви, господин председател. Уважаеми господин министър. Уважаеми колеги народни представители. Уважаеми гости.
    Ще бъда много кратък в мотивите. Всички сме свидетели в последните десетина дни дебатите, които се развиха относно направените промени в Закона за автомобилните превози, в частност имаше направена промяна в Закона за местни данъци и такси беше предложена, която се отнасяше за промяната на начина, по който да бъдат облагани с данъци таксиметровите превозвачи. И тогава се разви дебат в тази посока, на която от трибуната на Народното събрание министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията изказа становище, в което стана ясно, че няма да има възможност администрацията да подготви направените промени от 6 октомври, които трябва да влязат в сила на 21 ноември този месец, тъй както имаме изключително голям брой водачи, които към настоящия момент използват тази възможност в закона, че да извършват превози от името на регистриран превозвач за своя сметка.
    Своевременно направихме запитване и получихме становището на Изпълнителната агенция „Автомобилна администрация“, в което беше упоменато, че към настоящия момент тези водачи са от порядъка на около 11 000 и няма технологична възможност да бъде спазен срокът 21 ноември. В същото писмо е описано, че са необходими от порядъка на около 6 месеца, за да може да бъде преведено в нормален вид и да се осигури нормална работа на всички тези водачи.
    И от тази гледна точка, също така към настоящия момент трябва да кажем, че има около 250 подадени заявления поради което сме направили настоящото предложение, което е подписано и от колеги от различни парламентарни групи, за което им благодаря.
    Тук са и представители на Министерството на транспорта и на Изпълнителната агенция и искам пред комисията те също да вземат отношение и да изкажат тяхното становище.
    Благодаря.

    Председател Гроздан Караджов: Благодаря Ви, господин Вълков. Преди да дам думата на народните представители, моля от страна на Министерството на транспорта и Изпълнителната агенция да кажете Вашите становища по така внесения текст. Заповядайте, господин Гинев.

    Антон Гинев: Благодаря Ви. Становището на министерството е положително по представения проект. Като, за да бъдат изпълнени всички изисквания е необходимо и технологично време, и административен капацитет, свързан с провеждането на изпитите за ръководител на транспортната дейност, за обработване на подадените заявления, за вписване в регистъра по чл. 12 от Закона за автомобилните превози и за издаването на нови разрешения за извършване на таксиметров превоз от общините. Едномесечният срок по § 3 от закона за изменение на Закона за автомобилните превози, в който е отложено и действието му, не е достатъчен за извършване на посочените по-горе действия.
    Считаме, че и таксиметровите фирми и таксиметровите водачи и на тях е нужно време, за да променят своята дейност по начина установен в закона. Благодаря Ви.

    Председател Гроздан Караджов: Благодаря Ви, господин заместник-министър. Господин Цветанов, имате ли да добавите нещо? Все пак Вие сте агенцията, която изпълнява тези функция.

    Цветелин Цветанов: Подкрепяме предложението за отлагане на срока. Наистина ще ни е необходимо технологично време и административен капацитет, за да направим промените.

    Председател Гроздан Караджов: Благодаря Ви. Давам думата на народните представители за мнения, становища, въпроси. Господин Търновалийски.

    Георги Търновалийски: Само една процедура. Упълномощавам господин Свиленски да гласува от мое име, тъй като участвам в парламентарен контрол и трябва да изляза. Благодаря.

    Председател Гроздан Караджов: Отбелязано е, господин Търновалийски. Благодаря за Вашата коректност, ще бъде сметнато при общия резултат. Заповядайте, господин Ананиев.

    Настимир Ананиев: Благодаря, господин председател. Аз мисля, че от съвсем практична и прагматична гледна точка този срок е наложителен. Единствено да поемем някакъв, не знам, имам предвид самите таксиметрови фирми, че след шест месеца няма да дойдат пак и да кажат: „Ами ние не успяхме, ще ни трябват още шест месеца“, а просто да знаем, че този срок, който гласуваме е срокът, който ще бъде и това е. Благодаря.

    Председател Гроздан Караджов: Благодаря Ви, господин Ананиев. В случая едно пояснение, чисто процедурно искам да Ви обърна внимание. Това е срокът, така да се каже, поискан от страна на Изпълнителната агенция. И ако трябва да говорим институционално, от страна на министъра на транспорта и съобщенията.
    За още по-голяма яснота ще Ви кажа, че при внасянето на предишния законопроект ние имахме също становище от страна на Изпълнителната агенция и там всъщност е пропускът, в който те не са изчислили времето, което реално ще им бъде нужно при евентуалния наплив. А именно затова днес се събира извънредно комисията, искам това да е ясно и от свое име като председател, понеже прочетох статиите, които излизат в медийното пространство, това не е закон, който отменя първоначалното ни намерение по същество, а закон, който дава време, за да се осъществи това намерение.
    Благодаря Ви. Някой друг да вземе отношение? Заповядайте, господин Кадиев.

    Петър Кадиев: Благодаря Ви, господин председател. Аз мисля, че след тези мотиви, които тук са представени изключително добре няма причина да не подкрепим този законопроект, така че ще го подкрепим и да дадем една такава глътка въздух, за да може таксиметровите превозвачи да се подготвят за тези след шест месеца да влезе в сила законът. Благодаря Ви.

    Председател Гроздан Караджов: Благодаря Ви, господин Кадиев. Господин Свиленски, Вие поискахте думата. Заповядайте.

    Георги Свиленски: Благодаря, господин председател. Уважаеми господин заместник-министър. Госпожи и господа гости. Колеги.
    Сега, аз първо искам да започна с благодарност към представители на всички политически сили, които не подкрепиха и не приеха Закона за местните данъци и такси и показаха, че в този парламент може и да няма лобита, тоест да няма толкова силни лобита, които да пробиват и през пленарна зала. И го започвам с това, защото с тази поправка сега, а и със събитията през последните две седмици стана ясно всъщност за какво бяхме вкарани в този филм, през един закон да променяме друг, чий интереси трябваше да защитим. И спирам до тук с това нещо.
    Действително, технически сроковете, които бяхме приели на 6 октомври нямаше как да бъдат изпълнени. Само, че тук критиките са ми към Министерство на транспорта и не само към тях, преди съм го казвал – и към Министерство на вътрешните работи. Когато вносителите са от управляващото мнозинство, уважаеми колеги, молбата ми е да не съгласувате всичко хей така сляпо само, защото са го внесли колеги от управляващото мнозинство. Така ако си спомняте и директорът на КАТ когато предложенията бяха от управляващите нямаше проблеми, когато е от другите – има проблем. Ами гледайте ги, защото управляващите и те са хора, и те правят грешки и беше ясно още тогава, че за един месец няма как 5 – 6 000 или 11 000 шофьори да станат превозвачи, да се прелицензират, да сменят касовите апарати. Но тогава същото становище беше на Министерство на транспорта, че се гласува и, че всичко е ок.
    И аз въпросът, който ще поставя и към Министерство на транспорта, а и към колегите от управляващото мнозинство, сега тук, а и долу в зала после ще помоля да гарантираме, че философията, която приемаме, защото това изменение е техническо. Тук променяме само срока, но философията, която приемаме, че таксиметрова дейност ще се извършва само от таксиметрови превозвачи е правилната посока на развитие на този бранш и искам ако може да коментират от министерството дали е така или може би пък аз да греша. И съответно колегите, които внасят този законопроект.
    Всички станахте свидетели как бяхме заблудени през тези няколко седмици от различните превозвачи, фирми, шофьори и какви ли не други, които взимаха участие как 30 000 шофьора щели да останат без работа, как 25 000 шофьори чакат да се прелицензират. В крайна сметка това, което чувам са 11 0000 шофьори за цяла България, не са 30 000. Тоест, ние непрекъснато сме поставяни на базата на грешни анализи да вземаме правилни решения, което няма как да се случи колкото и да сме добронамерени.
    Моето предложение е първо срокът, за който говорите не е шест месеца, а е седем, както чета в мотивите. Мисля, че е прекалено дълъг този срок и ако може да го направим от 1 април ще покажем знак, че все пак парламентаризмът и държавната администрация искат да се спазват сроковете. А винаги ако има недобросъвестни превозвачи, които не искат да се лицензират, те и след шестте месеца пак няма да го направят.
    Разбира се, Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“ вероятно си е направила разчетите на база на сегашният темп на издаване на разрешения, на графици, на възможност, капацитет, защото знам, че и там съкращенията не Ви подминаха. Те също нямат възможност да извършват тези неща, но ако трябва да се ускори, в смисъл повече курсове, повече изпитващи, не знам, ако трябва допълнително назначени хора, които в рамките на три – четири месеца експедитивно да проведат тези изпити, които са необходими, за да покажем все пак още малко, че не се поддаваме. Защото идеята е да се отложи още малко, сигурно май месец ще ни предложи нещо друго, пак ще влезем в едни дебати. Така, че мисля, че 1 април е един добър срок и не знам дали между първо и второ или сега ако може да се подложи като редакционна поправка, не знам как може да стане чисто технически това.
    Иначе, още веднъж, колеги, благодаря Ви наистина за това, че отклонихме закона и се надявам сега с тази стъпка, а и с бъдещи, защото вероятно има нужда и от други промени в Закона за автомобилните превози, да направим така, че и таксиметровите шофьори, и таксиметровите превозвачи, и потребителите на услугата да бъдат достатъчно защитени, за да могат в спокойни условия да си изпълняват задълженията.
    Благодаря Ви.

    Председател Гроздан Караджов: Благодаря Ви, господин Свиленски за изказването. Въпросът е изключително резонен. Преди да гласувам аз също щях да го задам. Имам нужда да ми обосновете тези седем месеца буквално седмица по седмица. И ще гласуваме толкова срок, лично аз ще гласувам такъв срок какъвто успеете да ми докажете сега. Заповядайте.

    Антон Гинев: Ще започна аз, а ще помоля колегата да продължи. Към днешна дата са подадени 250 нови заявления за регистриране на нови превозвачи. Тези заявления могат да бъдат обработени от Автомобилна администрация в рамките на няколко дни, на практика. Не случайно в нашето становище ние заявихме, че проблемът не е само в Автомобилна администрация и в капацитета й, проблемът е и в самите таксиметрови водачи и фирми. Те трябва да се реорганизират. От заседанието на Транспортна комисия, което беше миналата седмица по местни данъци и такси доколкото разбрах единият от браншовите съюзи заяви, че създават нова фирма, в която ще преназначат и таксиматервои водачи. Проблемът не е само едностранен, проблемът е и да дадем и възможността на таксиметровите водачи, на тези 11 000 да създават свои структури, които да подават документи пред Автомобилна администрация. Автомобилна администрация, доколкото разбрах има готовността да свие срока от седем месеца, но, заповядай, колега.

    Цветелин Цветанов: Както каза господин Гинев, проблемът е, че самите водачи, за да станат превозвачи трябва да положат изпит за ръководител на таксиметрова дейност, а засега по брой на подаваните заявления не виждаме увеличения или как да го кажа, повишаване на броя повече от обичайното. Така, че проблемът е не само в капацитета на Автомобилна администрация, а и в желанието на самите водачи да станат превозвачи. Затова предлагаме по-дълъг срок.

    Председател Гроздан Караджов: А може ли да се опитате малко по-детайлно обаче да ни го обясните? Какво се случва с един предприемчив човек, който иска да стане превозвач и то таксиметров? Може ли да ми обясните като срокове, защото от изказването Ви по този начин аз се опитвам чисто процедурно да подкрепя питането на господин Свиленски. А от изказването Ви става ясно, че едва ли не всеки предприемач в България би му отнело 7 месеца, за да стане превозвач на таксиметрова компания ако отговаря на условията. Което не ми се вижда много разумен срок. Бихте ли ни разказали как се случва това нещо?

    Цветелин Цветанов: Да, разбира се. Значи аз може би не съм се изказал правилно. Не е необходим седем месеца срок на един водач да стане и превозвач. Срокът е не повече от месец, който е необходим чисто технически. За да се случат нещата той първо трябва да подаде заявление. Всяка седмица провеждаме изпити в областните отдели по страната и в София за ръководител на таксиметрова дейност. След като самият водач положи успешно изпита за ръководител му се издава в деня, в който е положил успешно изпита удостоверение за ръководител на транспортна дейност, след което той подава документите. Срокът за разглеждане на документите е 14 дни за получаване дали са всичките документи редовни или да получи отказ. Няма месец, до тук 21 дни, ако следваме максималните срокове. Ние обработваме, мога да дам пример, вчера получихме около 30 заявления за регистрирани превозвачи, днес е започнала работа по тях. Така, че имаме административен капацитет, който да работи, за да могат да бъдат регистрирани превозвачите. Друг е фактът, че може някой от тях да се окаже, че не е пълен наборът с документи, че не отговарят на всичките изисквания и след това трябва да им се върнат, за да ги отстранят пропуските. Така, че не повече от месец на един превозвач е срокът. Но на базата на тези 11 000 водача те могат да се обединят в различни по обем. Може в една фирма да има един превозвач с водач на трудови договори, няма гаранция че тези 11 000 водача ще станат 11 000 превозвача като бройка.

    Председател Гроздан Караджов: Благодаря Ви за отговора. Други? Господин Ананиев, заповядайте.

    Настимир Ананиев: Благодаря, господин председател. Аз пак към Изпълнителната агенция ми е въпросът, той е свързан и с Вашия, може би не беше разбран или поне аз тага го разбрах. Всъщност на месечна база какъв е максималният капацитет, който Вие може да поемете? Това е въпросът. Колко заявления може да обработите за един месец при Вашия капацитет, който имате в момента? 1 000 човека, 2 000, 3 000?

    Председател Гроздан Караджов: Благодаря Ви, господин Ананиев. Заповядайте ,господин Цветков да отговорите.

    Цветелин Цветанов: Нормално един човек дневно може да обработи около 20 преписки, 20 превозвача. Имаме възможност от други отдели да пренасочим капацитета, да речем около 120 до 150 преписки дневно. Говорим за реални срокове, за да не затрудним и другия лицензионен режим.

    Председател Гроздан Караджов: Разбирате за какво са ни нужни тези цифри?

    Цветелин Цветанов: Разбрах.

    Председател Гроздан Караджов: Ние самите трябва да сме наясно, че с това отлагане не се търси някакво заобикаляне или вратичка, а напротив, че това е реалистичният срок, в който Вашата агенция поема ангажимент да се справи с пререгистрирането.
    Заповядайте, господин Ташков.

    Атанас Ташков: Уважаеми господин председател. Уважаеми колеги. Уважаеми господин заместник-министър.
    Аз лично ще се въздържа от това гласуване, от удължаване на срока. Мисля, че тези въпроси, които бяха зададени сега не им е мястото сега, а те трябваше да бъдат зададени при внасянето на законопроекта. Имаха доста време администрацията да нагласи своите възможности и този срок да бъде спазен.
    Вносителите трябва да бъдат по-твърди, ако смятат, че това е правилната политика, която водят, защото тогава идеята беше да се борят с така наречените „копърки“, нелегални таксита и така нататък. Аз мисля, че трябва да бъдете твърди и последователни ако искате нещата да вървят така както сте ги планували. Така, че мисля, че не е редно и аз лично ще се въздържа. Не виждам какво ще променят тези шест или седем месеца. На 1 април може да сме пак в същата ситуация и пак да търсим удължаване, промени и така нататък.
    Благодаря.

    Председател Гроздан Караджов: Благодаря Ви, господин Ташков. Кой друг иска да вземе думата? Нямаме други желаещи да вземат думата.
    Уважаеми колеги, подлагам на гласуване …

    Георги Свиленски: Тъй като очакванията са вероятно във вторник да го приемем на първо и на второ гласуване, тъй като срокът е изтекъл, и за да няма предложения между първо и второ не знам дали е редно, дали може като редакционно или долу в зала ако може да се предложи?

    Председател Гроздан Караджов: Заповядайте, господин Вълков.

    Иван Вълков: Уважаеми колеги, пред следната дилема сме – имаме две възможности. Едната е тези шофьори, които в момента изпълняват този вид дейност по начина, по който го изпълняват да станат превозвачи, за което се изисква време. Другият начин е да минат на трудови договори. Предполагам, че и двата варианта ще влязат в сила. Сега, никой не може да каже кои как и по какъв начин ще се разпределят, тъй като ние в момента, на предходното заседание чухме мнението на таксиметровия бранш. От двете страни ги чухме, така че те нещо ново няма да кажат. Това е в общи линии и въпросът е, че всеки ще иска един по-дълъг период от време. Това, което имаме писмено е за шест месеца от страна на Автомобилната администрация.
    Истината тук е, че във всички по-малки градове, аз съм сигурен, че те можеха да влязат и сега могат да влязат, може би до Нова година в рамките на този закон. Проблемът стои в големите градове, където са големите компании и имат по няколко стотин таксита. Те не могат в такъв период и толкова бързо да се реорганизират и да бъдат поети.
    И сега, понеже промените, които направихме се съобразихме със становището на Автомобилна администрация и на Министерството на транспорта, ако ги променим в момента, чисто технически говоря, това означава, че във вторник когато е насрочено гледането на този законопроект на заседанието, поискахме го да се гледа като спешно, тъй като на 21-ви влиза в сила законопроекта и даже със задна дата ще влезе в сила от 20 ноември, ако променим датата в момента, това означава, че трябва да го гледаме на две четения, не можем да минем на първо и второ четене, тоест трябва да направим още едно извънредно заседание следващата седмица и не знам дали ще можем да го вкараме до края на месеца.
    Аз не виждам какво ще се промени с един или два месеца ако променим датата. Чисто технически говоря, освен това, че първоначално са поискани шест месеца и ще дадем на някой основание да може след това да иска някакво удължаване или да каже, че е успял да влезе в нормалния срок. Иначе принципно нямам нищо против да е друга датата. Лично аз също смятах, че за три – четири месеца може, но при положение, че имаме технически дадена дата и поискана от главния администратор и контрольор на тази дейност, аз мисля, че е добре да се съобразим с това нещо.
    Благодаря Ви.

    Председател Гроздан Караджов: Благодаря Ви. Господин Свиленски.

    Георги Свиленски: Така е господин Вълков, аз съм съгласен с Вас и щях да бъда още по-съгласен ако към 20 ноември сега, имахме подадени 10 880 заявления и администрацията не може да ги изпълни. Така ще бъде вероятно и към 1 юли. Тоест, ние не виждаме воля от хората, които трябва да се регистрират. Ако проблемът е в нас, говоря в нас администрацията, държавата и така нататък, тогава да продължаваме срокове. Но ние виждаме, че законът влиза в сила днес, те не са се сетили, въобще не са си направили труда, защото чакат там някой им казал, че вероятно ще бъде променен. Това даваме с този знак, като казваме 1 април. И на 1 април ако има подадени 8 000, а те не са ги обслужили, тогава можем да ги удължим още един, още два месеца, но ще имаме заявка от превозвачите, примерно, които са заявили и чакат да им се издаде технически, защото те не могат примерно да се справят.
    Затова аз не знам, а в зала Яворе, може ли на второто гласуване да се промени? И в зала не може?

    Гласове от залата: Ако има предложения, трябва да минат през комисията. Няма как да стане.

    Георги Свиленски: Редакционно, редакционно говоря юли – април. За това говоря. Тогава това ми дава повод да се въздържа от гласуването и да пожелания наистина да успее този законопроект и към 1 юли. Благодаря Ви.

    Председател Гроздан Караджов: Заповядайте, господин Вълков.

    Иван Вълков: Аз също съм съгласен с част от мотивите, обаче причината, за да няма толкова много заявления, уважаеми колеги е и в нас. Ние говорим за определени, все пак това беше реплика. Част от причината, за да няма достатъчно заявления е в самите нас като народни представители, защото една част внесоха един законопроект, с който искаха отмяната на част от тези текстове. И при това положение ние самите объркахме тези превозвачи и водачите на таксиметрова дейност. Така, че не можем да кажем, че е само тяхна вината. Вярно е, че те нямат достатъчно инициативност, но то се дължи и на други неща. Благодаря.

    Председател Гроздан Караджов: Добре, искам само да кажа и аз две думи.
    Вижте, от гледна точка на бранша, господин Свиленски, защото това е опит да Ви накарам да преосмислите решението си за въздържание, защото от гледна точка на бранша държавата е едно цяло. Разделянето на законодателна от изпълнителна остава важно за нас като органи, но когато браншът чува един срок от страна на изпълнителната власт и аз доколкото знам ние го чакаме официално подписано да влезе и това става официално приложено към този законопроект, браншът има основание да каже: „Самата държава не е сигурна, че ще може да ни регистрира до тогава“. Това е пречка.
    Стои въпросът да създадем ли още една пречка по пътя на намиране на разбирателство за изсветляване на таксиметровия бизнес? Защото това е точно такова усилие – усилие за изваждане на светло, за подреждане на този сектор да бъде видим, да бъде сигурен, да плаща данъци и така нататък. А ако дадем тези, да ги приемем два месеца повече или три в сравнение с Вашето предложение, само ще дадем още основания на точно тази част, която не желае да излезе на светло да си намери причина, защо всъщност и тя ще е фалшива, фактически причина, защо не се регистрира или защо не се наемат хората на трудови договори.
    По-склонен съм да агитирам да подкрепите този по-дълъг срок, макар и с компромиса, който виждам, че се налага да направите, с цел толкова време е вървял този ред досега, мисля, че за няколко месеца отстъпка си струва, пък другото усилие да го извадим на светло.
    Това ми бяха думите. Ако искате нещо да кажете, ако не, да преминем към гласуване.

    Георги Свиленски: Господин председател, аз разбирам Вашата добронамереност и желание да се намери обединение, но няма как, даже и когато внасяхте законопроекта Вие не ни потърсихте, поне за срока да кажем. Подписахте го, виждам цялата палитра, включително и АБВ и Демократичния център – всички. Ние можехме и да откажем. Не е въпросът политически. Но понеже казахте, че цялата администрация в лицето на държавата се възприема от таксиметровите шофьори, ние точно затова казваме, че да даваме единни знаци и това става като поставяме точни срокове и ги спазваме, а не след това някой друг да ги препредава.
    Иначе, аз казах, решението е правилно, технически не може да се изпълни, но ….
    Може би ще размислим до вторник, но засега е това.

    Председател Гроздан Караджов: Благодаря Ви, господин Свиленски. Виждам, че няма повече желаещи за изказвания. Моля да гласуваме по точка първа от дневния ред.
    Който е „за“ предложения законопроект за изменение на Закона за автомобилните превози под номер 554-01-178, внесен от народния представител Иван Вълков и група народни представители на 19.11.2015 година, да гласува. 10 – „за“. Който е „против“? Няма. Който се „въздържа“? 4 – „въздържали се“.
    С това законопроектът по точка първа от дневния ред е приет. Преминаваме към точка две. Имате ли предложения за точка Разни? Няма. С изчерпване на дневния ред закривам днешното заседание. Благодаря Ви.

    Заседанието беше закрито в 11:20 часа.


    С изчерпване на дневния ред закривам днешното заседание. Благодаря ви.

    Край на заседанието: 11.20 часа.


    ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯТА ПО
    ТРАНСПОРТ, ИНФОРМАЦИОННИ
    ТЕХНОЛОГИИ И СЪОБЩЕНИЯ:

    / Гроздан Караджов /
    Форма за търсене
    Ключова дума